Sunday, October 25, 2009

Heroes-Musim 3-Volume 4:Fugitive-Episod 25:Invisible Thread

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera The image “http://www.freesmileys.org/sigs/sigs-games-018.gif” cannot be displayed, because it contains errors.,


Siapa sini pernah tengok drama Heroes.Saya hanya dapat tengok setakat musim 1 dan musim 2. Musim pertama tengok di tv3 hanya beberapa episod pada permulaan musim dan episod akhir. Musim pertama memang panjang. Musim kedua tengok dekat komputer abang sebab video itu pun dari kawan dia yang memang suka cerita ini. Musim kedua walaupun tengok tiada sarikata tapi boleh faham sikitlah.Musim pertama walaupun ada sarikata tetapi masih tiada rasa(feel) disebabkan iklan yang banyak malah pada hujung minggu ditayangkan dan sekaligus tiada ulangan bila tiada ulangan banyak episod terlepas, bila banyak terlepas maka banyak tidak faham.

Begitu juga pada musim kedua, masa ini rumah sudah ada Astro, faham-faham sajalah bila ada Astro yang banyak saluran maka tidak selalu dapat tengok tv3 lebih-lebih lagi hujung minggu maka terlepaslah. Kalau saya duduk seorang lain cerita ini ramaikan tetapi bagi saya kalau tengok cerita ramai-ramai dengan keluarga baru seronok. Disini memang ada Astro tetapi tiada saluran Star World yang memang eksklusif Heroes memang cepat ditayangkan malah banyak ulangan.

Saya baru sahaja habis menonton drama ini untuk musim keempat di internet. Tengah tunggu episod baru sebab di Amerika pun belum habis tayang lagi. Oleh kerana saya akan letak video untuk musim terbaru maka anda tengok dahulu akhir musim ketiga, nanti tidak faham pula tengok musim baru.Kalau berpeluang hendak tengok episod musim ketiga sepenuhnya(banyak episod sama macam musim pertama) sebab saya pon tengok episod akhir saja hihihi.

Selamat menonton The image “http://www.freesmileys.org/sigs/sigs-games-018.gif” cannot be displayed, because it contains errors..

8 pendapat:

e. indah said...

~fvrt ne ...suka tgk ...

MOHD [: said...

Samalah e.indah [: .

Hazzy Ishak said...

suka hayden n milo...
tp dah lama tak tgk cite ni

Shairazi Saidin said...

bro, sengal giler!!! gua x dapt meneruskan perjalanan dgn hero2 gua, stuck dkat episod 5!!! cam gam****... anyway, jom change link and gua follow wokeyh!

Shairazi Saidin said...

lorh...ingt ke dh season 4....lmbt lg la neyh!

MOHD [: said...

Sama juga Hazzy Ishak, baru minggu lepas sambung tengok balik [: .

MOHD [: said...

Bertenang Shairazi Saidin, url anda dah dipautkan.Memang sudah musim keempat sebab itu saya letak akhir musim ketiga sebab saya akan letak yang musim keempat pada blog saya [: .

ultramantarojuga said...

memang aku suke tngok citer nie..
amat la best