Tuesday, October 27, 2009

Heroes-Musim 4-Volume 5:Redemption-Episod 1:Orientasi

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera http://i306.photobucket.com/albums/nn252/cebong_ipit/ALL%20EMOTICON/orange/orange4.gif,

Inilah dia seperti diperkatakan sebelum ini, musim yang paling baru bertajuk 'redemption'(penebusan).Musim kali ini macam ada lambat sikit suasananya sebab banyak watak lama entah kemana mungkin pertengahan musim rasanya muncul balik.
Video diatas adalah dwi episod iaitu 1 and 2. Episod kedua dikenali sebagai "Jump, Push, Fall", bagaimanapun, tajuk itu langsung tidak ditunjukkan di skrin.

Sinopsis:
Kehidupan kolej baru Claire adalah diselubungi kematian misteri terletak dibahunya. Hiro dan Ando menggunakan kuasa mereka untuk memeulakan bisnes baru iaitu membantu orang, manakala Peter membuat perkara yang sama dengan menjadi paramedik di New York.

Jika anda tidak berapa faham melihat cerita diatas klik pautan ini untuk melihat sinopsis penuh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Orientation_(Heroes)

Selamat menonton http://i306.photobucket.com/albums/nn252/cebong_ipit/ALL%20EMOTICON/orange/orange4.gif.

2 pendapat:

Kicap Manis Media said...

hurm...nampak mcm a bit lame dlm peisod neyh, but the thing I really got confused with was why Ando still ok je kalo sblm tu dlm Season 2 or 3, Hiro nampak Ando menjadi one of the villians....but anyway, good to see Pete jd paramedic semula...

MOHD [: said...

Kepada Shairazi Saidin, saya pun tidak berapa pasti sebab tidak habis menonton musim 3.Menurut wikipedia, Hiro pergi ke masa depan untuk melihat bagaimana dunia dimusnahkan. Dia melihat Jepun dalam huru-hara, dan dirinya bercakap dengan Ando, memperdebatkan formula.Ando mengkhianatinya. Hiro bersedia untuk berlawan dengan pedangnya, apabila Ando menembak kuasanya pada Hiro, nampaknya membunuh dia. Ando mengambil formula daripada badan Hiro dan berjalan. Langit itu dibuka dan bermula dunia meletup, dan Hiro kembali ke masa asal.
(http://en.wikipedia.org/wiki/The_Second_Coming_(Heroes)).Oleh kerana kisah formula sudah selesai maka kejadian tersebut mungkin tidak akan berlaku [: .

http://3.bp.blogspot.com/_sn6R_tpFi1E/SwDMNmkyBTI/AAAAAAAAADg/2vMDVrB-Dfk/s320/s4bannercontestalyanna.jpg